ثبت اگهی رایگان آقای آگهی
ثبت اگهی رایگان آقای آگهی
ثبت آگهی رایگان آقای آگهی

تفاوت آگهی تبلیغاتی با بنر تبلیغاتی

تفاوت آگهی تبلیغاتی با بنر تبلیغاتی

معمولا در آگهی های تبلیغاتی سه جزء عنوان آگهی، تصویر آگهی، توضیحات مکمل آگهی را می بینییم که به صورت جدا ولی مرتبط با هم قرار گرفته اند . اما در بنر تبلیغاتی تمامی اجزای آگهی با هم ترکیب شده به طوری که یک جزء واحد را به ما نشان می دهد . در این مقاله از وبلاگ آقای آگهی قصد داریم جزئیات تفاوت های میان این دو نوع آگهی تبلیغاتی را برشماریم ، پس همراه ما بمانید .
در آگهی های تبلیغاتی عنوان آگهی از بخش های های اجباری و عکس و توضیحات آگهی از فیلدهای اختیاری می باشد که در صورت تکمیل آن ها شانس مشاهده و افبال آگهی را توسط مشتریانتان افزایش خواهید داد ولی در بنرهای تبلیغاتی به دلیل ادغام اجزای مختلف آگهی دیگر جداسازی بخش های آگهی غیرممکن می شود و جذابیت ظاهری بیشتری را به مخاطب القا می نماید .
تجربه نشان داده است که آگهی ها و بنرهای تبلیغاتی هر دو در جذب انواع مشتری بسیار مؤثر عمل می کنند . سایت آقای آگهی نیز از این قاعده مستثنی نیست و امکان درج هر نوع اگهی و بنر تبلیغاتی را برای کاربرانش فراهم کرده است .
آگهی های تبلیغاتی اینترنتی بیشتر در سایت های ثبت آگهی مانند آقای آگهی منتشر می شوند ولی بنرهای تبلیغاتی به جز امکان انتشار در سایت های ثبت آگهی در بقیه سایت ها با موضوعات گوناگون خبری ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و … نیز قابلیت تبلیغ دارند .
اگهی های تبلیغاتی را می توان هم به صورت رایگان و هم به صورت ویژه و پولی ثبت کرد ، در صورتیکه بنرها فقط به ازای پرداخت مبالغ معینی ثبت و منتشر می شوند .
در آگهی های تبلیغاتی اینترنتی تصاویر ، عنوان و توضیحات آگهی با اندازه ها و کاراکترهای محدودی برای کاربران تعریف شده است ولی در بنرهای تبلیغاتی دست تان برای همه این موارد باز است و امکان انتخاب بیشتری را دارید .

ثبت آگهی رایگان آقای آگهی

در اگهی های اینترنتی فقط عناوین برای دسترسی به توضیحات آگهی کلیک می شوند و تصاویر قابل کلیک کردن نیستند ولی در بنر تبلیغاتی با کلیک بر روی بنر اینترنتی ، کاربر به لینک سایت موردنظر آگهی دهنده و یا صفحه هدف آن سایت ، هدایت خواهد شد .
در آگـهی های اینترنتی می توانید انواع لینک ها را در قسمت توضیحات اگهی قرار دهید ، که بسیاری از سایت ها حتی برخی سایت های ثبت اگهی رایگان نیز این امکان را فراهم کرده اند و آگهی دهنده نیاز به سایت مجزایی برای تبلیغ کسب و کار خود ندارد ولی در بنرهای تبلیغاتی فقط یک لینک سایت آگهی دهنده قرار می گیرد .
نام دیگر بنر تبلیغاتی ، بنر نمایشی نام دارد که انواع تصاویر با فرمت های مختلف jpg, png, gif و یا فیلم های با فرمت های HTML یا Flash را پشتیبانی می کند .
بنـر تبلیغاتی نرخ کلیک پذیری یا CTR را که همان تقسیم تعداد کاربران کلیک کننده بر روی بنر به تعداد کل نمایش آن بنر است را نشان می دهد در حالیکه در یک آگهی تبلیغاتی ، تعداد نمایش ها همان تعداد کلیک ها را می رساند .
در کل بنرهای تبلیغاتی بسترهای مناسبی را برای تبلیغات در زمینه های گوناگون به آگهی دهندگان عرضه می کند . طراحی بنرهای تبلیغاتی چه به صورت ساده و چه پویا بهتر است که توسط طراحان متخصص حرفه ای این امر طراحی شود تا بتواند در جهت جذب مشتریان حقیقی عملکرد مؤثرتری را از خود نشان دهد .
سایت آقای آگهی آمادگی خود را جهت ارائه انواع آگهی ها و بنرهای تبلیغاتی شما مخاطبان و کاربران محترم اعلام می نماید تا بتوانید در این مسیر گامی بلند را برای معرفی و تبلیغ کسب وکار خود بردارید .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *