در اگهی های اینترنتی فقط عناوین برای دسترسی به توضیحات آگهی کلیک می شوند و تصاویر قابل کلیک کردن نیستند ولی در بنر تبلیغاتی با کلیک بر روی بنر اینترنتی ، کاربر به لینک سایت موردنظر آگهی دهنده و یا صفحه هدف آن سایت ، هدایت خواهد شد .
در آگـهی های اینترنتی می توانید انواع لینک ها را در قسمت توضیحات اگهی قرار دهید ، که بسیاری از سایت ها حتی برخی سایت های ثبت اگهی رایگان نیز این امکان را فراهم کرده اند و آگهی دهنده نیاز به سایت مجزایی برای تبلیغ کسب و کار خود ندارد ولی در بنرهای تبلیغاتی فقط یک لینک سایت آگهی دهنده قرار می گیرد .
نام دیگر بنر تبلیغاتی ، بنر نمایشی نام دارد که انواع تصاویر با فرمت های مختلف jpg, png, gif و یا فیلم های با فرمت های HTML یا Flash را پشتیبانی می کند .
بنـر تبلیغاتی نرخ کلیک پذیری یا CTR را که همان تقسیم تعداد کاربران کلیک کننده بر روی بنر به تعداد کل نمایش آن بنر است را نشان می دهد در حالیکه در یک آگهی تبلیغاتی ، تعداد نمایش ها همان تعداد کلیک ها را می رساند .
در کل بنرهای تبلیغاتی بسترهای مناسبی را برای تبلیغات در زمینه های گوناگون به آگهی دهندگان عرضه می کند . طراحی بنرهای تبلیغاتی چه به صورت ساده و چه پویا بهتر است که توسط طراحان متخصص حرفه ای این امر طراحی شود تا بتواند در جهت جذب مشتریان حقیقی عملکرد مؤثرتری را از خود نشان دهد .
سایت آقای آگهی آمادگی خود را جهت ارائه انواع آگهی ها و بنرهای تبلیغاتی شما مخاطبان و کاربران محترم اعلام می نماید تا بتوانید در این مسیر گامی بلند را برای معرفی و تبلیغ کسب وکار خود بردارید .